[Замовникам та Учасникам] [22-23 вересня 2021 року] «Практика здійснення публічних закупівель. Нове в порядку організації, плануванні та проведенні закупівель. Практичні аспекти підготовки та подання тендерної пропозиції»

| активний | м. Київ
Тел. моб.: 095 690 97 26, 097 338 72 21, е-mail: seminar@pro-tender.com.ua

 
                                                        КОЛІСНИК Т.В.
                                                            запрошує
                                               замовників та учасників
                                               22-23 вересня 2021 року
                                 
пройти стаціонарний семінар- практикум
  "Практика здійснення публічних закупівель. Нове в порядку організації, плануванні та проведенні закупівель.
 Практичні аспекти підготовки та подання тендерної пропозиції"

Неоднозначність формулювань і різна правозастосовна практика породжує багато питань на будь-якому етапі підготовки та проведенні тендерів.
На семінарі ми розглядаємо практичні аспекти роботи на майданчиках і нормативну базу з усіма поправками та оновленнями, тонкощі роботи в публічних закупівлях.
 
 
Окрім набору теоретичних знань Ви отримаєте:
 - нестандартні рішення типових ситуацій;
 - приклади виходу з конфліктних ситуацій та особливості взаємодії замовників та учасників закупівель;
 - унікальні методичні матеріали зі зразками документів для проведення та участі у процедурах закупівель;
 - індивідуальні консультації.

Курс навчання  розроблений та проводиться відомим консультантом-практиком   КОЛІСНИК Т.В. (досвід роботи та викладання у сфері закупівель більше 20 років).

Програма відповідає Наказу Мінекономрозвитку від 02.12.2016 № 2017 «Про примірні навчальні програми з питань організаціїї та здійснення публічних закупівель».
 
                                        Програма семінару
                                        1 день

1. Що нового? На що варто звернути увагу замовникам/учасникам? Що потрібно врахувати? Нові практики та тенденції в закупівельній сфері:
- Аномально низька ціна (АНЦ): за що має право відхилити замовник пропозицію учасника.
- Як має обґрунтувати учасник АНЦ, успішна практика оскарження. 
- Електронний підпис/кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис: що є правильним? Електронна печатка. Які вимоги має право встановити замовник. За що будуть відхилені пропозиції учасників. Електронний підпис фізичної особи чи фізичної особи-підприємця?
- Стаття 17 Закону та її електронізація. Наслідки для учасника/замовника.
- Критерії оцінки тендерних пропозицій/пропозицій. Нецінові критерії. Успішні практики оскарження.
- ПКМУ №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів». Моніторинги ДАСУ щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі.
- Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та необхідність врахування наказу Мінекономіки №2628.
2. Організація діяльності тендерного комітету та/або Уповноваженої особи.
- Тендерний комітет/Уповноважена особа/Уповноважена особа (Covid).
- Перехідний період: від тендерного комітету до Уповановаженої(их) особи(осіб).
- Чи може тендерний комітет провести закупівлі для забезпечення потреб 2022 року?
- Розмежування повноважень закупівельників/Уповноважених осіб  в організації замовника.
- Тестування Уповноважених осіб замовника.
- Оформлення рішень Тендерного комітету/Уповноваженої особи.
- Кваліфікований електронний підпис.
3. Планування закупівель. Роль учасників в процесі планування. Наслідки невірного планування.
- Очікувана вартість предмета закупівлі, необхідність проведення моніторингу цін перед закупівлею.
- Відшкодування, «новий предмет закупівлі», законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
- Чинники, що впливають на вибір процедури або виду закупівлі.                                               
4. Спрощені закупівлі.
- В чому полягає спрощення закупівлі.
- Що замовнику доцільно вимагати від учасника і що замовник може вимагати від учасника.
- Варіанти  розрахунків строків для проведення спрощених закупівель.
- Строк укладення договору. Поширення дії положень/вимог Закону на умови договору, укладеного у результатами спрощеної закупівлі.
- Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях. Відхилення пропозицій. Право замовника розглядати дозавантажені учасником документи. Відміна спрощених закупівель.
- Випадки, при яких замовник має право не проводити спрощені закупівлі.
5. Укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи).
- Обсяг інформації, яку замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель.
- Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.
- Оформлення рішень.  
 
                                      2 день
6. Відкриті торги. 
- Національні торги чи «євроторги». Що впливає на вибір процедури: вартість закупівлі (оголошення) чи вартість закупівлі за кодом Єдиного закупівельного словника?
- Порушення строків надання роз’яснень на запити/вимоги учасників. Чи можна виправити?
- Внесення змін до тендерної документації.
- Чи можливий перерахунок ціни за результатами аукціону з боку учасника/переможця? Наслідки неподання перерахунку учасником/переможцем.
- Виправлення недоліків тендерної пропозиції - «24 години»: можливість врахування «дозавантажених»/виправлених документів/інформації при розгляді тендерних пропозицій.
- Обираємо правильно підстави відхилення тендерних пропозицій. 
- Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
- Відміна торгів автоматично електронною системою закупівель.
- Вчимося вірно виконувати рішення АМКУ.
7. Тендерна документація. Тендерна пропозиція. Що потрібно враховувати замовникам/учасникам.
- Вчимося «читати» вимоги тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Приклади.
- Кваліфікаційні критерії відбору учасників. Встановлюємо, перевіряємо, виконуємо: працівники, матеріально-технічна база, досвід виконання аналогічних договорів, фінансова спроможність.
- Технічна специфікація, особливості складання. Врахування практики органу оскарження.
- Забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення виконання договору про закупівлю. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечень. Покрита банківська гарантія.
Реалізація положень статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» на папері та в електронній системі закупівель:  Робота з відкритими реєстрами. Спосіб документального підтвердження відсутності обставин для відмови для учасника/переможця. Позиція органу оскарження.
Використання даних відкритих баз/реєстрів та інформації, оприлюдненої згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» при проведенні процедур закупівель.
- Що робити з персональними даними працівників учасника?
- Субпідрядник та/або співвиконавець: чи має подавати документи у складі тендерної пропозиції учасника.
- Зайві документи в тендерній пропозиції: чи підстава для відхилення?
- Зразки товару: виконуємо чи ігноруємо  вимогу замовника?
- Авторизаційні/гарантійні листи виробників.
- Що потрібно замовнику та учаснику врахувати при проведенні євро торгів.
- Оплата учасником/переможцем послуг консультанта торгів.
- Сертифікація ISO/.
8. Договір про закупівлю. 
- Які документи переможець має надати на момент підписання договору?
-
Строки укладання та оприлюднення договорів.
 - Зміна істотних умов договору про закупівлю.
 - Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків: зміна ціни 1 раз у 90 календарних днів, винятки, коли може відбуватися, яким чином підтвердити, на якому етапі виконання договору можна змінювати ціну.
 - Враховуємо зростання цін, зміну курсу валют.
 - Попередня оплата.
 - Можливість внесення змін та коригування умов договору, у т.ч. істотних.
 - Демпінгові ціни, механізми запобігання.
 - Практика застосовувати оперативно-господарських санкцій.

Перелік та тематика семінару-практикуму  коригуватимуться у зв’язку з виходом нових законодавчих актів, роз’яснень тощо.   

Вартість участі у семінарі для одного учасника складає 2800 грн.  Ціна включає: авторські методичні матеріали  у паперовому та електронному  вигляді,  слайди з прикладами конкретних ситуацій у електронному вигляді,  перерви на каву, обід, канцелярське приладдя.

По закінченню курсу  слухачам надаються іменні сертифікати.
 
Державні установи мають можливість пройти навчання за гарантійним листом.

Місце та час проведення: м. Київ, вул. Раїси Окіпної, 3.
Початок о 10.00, реєстрація учасників – з 9.30.

Для участі у практикумі необхідно заповнити та відправити заявку.
Необхідні документи та інформація будуть надані після отримання заявки. 
 
 
  У разі виникнення будь-яких питань: 
  Тел.моб.: 095 690 97 26, 097 338 72 21 viber. 
  E-mail: seminar@pro-tender.com.ua 


Дата початку семінару:

22.09.2021

Дата закінчення семінару:

23.09.2021