[Замовникам] [21 вересня 2021 року] «Практика здійсненні публічних закупівель. Організовуємо роботу Уповноваженої особи для проведення закупівель вартістю до порогових меж, визначених Законом»

| активний | м. Київ
Тел. моб.: 095 690 97 26, 097 338 72 21, е-mail: seminar@pro-tender.com.ua
 
                                                        КОЛІСНИК Т.В.
                                                            запрошує
                                                           замовників
                                                21 вересня 2021 року
                                 
пройти тематичний семінар- практикум
  «Практика здійсненні публічних закупівель. Організовуємо роботу Уповноваженої особи для проведення закупівель вартістю до порогових меж, визначених Законом»

Семінар для Уповноважених осіб, які відповідають за здійснення закупівель, вартість яких не перевищує порогові межі, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».

Окрім набору теоретичних знань Ви отримаєте:
  - нестандартні рішення типових ситуацій;
  - приклади виходу з конфліктних ситуацій та особливості взаємодії замовників та учасників закупівель;
  - унікальні методичні матеріали зі зразками документів для проведення та участі у процедурах закупівель;
  - індивідуальні консультації.

Курс навчання  розроблений та проводиться відомим консультантом-практиком   КОЛІСНИК Т.В. (досвід роботи та викладання у сфері закупівель більше 20 років).
 
                                                 Програма семінару

1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення публічних закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі».
2. Перехід від тендерного комітету до Уповноваженої особи.
 
Як краще організувати/спланувати перехідний період.
 Закупівлі на 2022 рік: проводить тендерний комітет чи уповноважена особа?
 Ризики. 
3. Організація роботи Уповноваженої особи.
Рішення про призначення уповноваженої особи. Положення про уповноважену особу.
Тестування Уповноважених осіб. 
Питання, які розглядаються уповноваженою особою. Оформлення рішень уповноваженої особи. Зразки протоколів (рішень).
Звітність роботи Уповноваженої особи.
Електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис.
4. Порядок визначення предмета закупівлі. Порядок оприлюднення інформації в електронній системі закупівель щодо предмета закупівлі. Товари, роботи, послуги.
Варіанти відображення інформації про предмет закупівлі в протоколі, тендерній документації, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в електронній системі закупівель.
5. Порядок та основні умови планування закупівель.
Особливості формування річного плану закупівель: порядок та строки оприлюднення.
Очікувана вартість предмета закупівлі, необхідність проведення моніторингу цін перед закупівлею.
Відшкодування, «новий предмет закупівлі», законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель.
Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення.
Чинники, що впливають на вибір процедури або виду закупівлі.
6. Спрощені закупівлі.
Порядок проведення.
Доцільність розроблення/затвердження порядку спрощених закупівель замовником.
Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях.
Відхилення пропозицій.
Право замовника розглядати дозавантажені учасником документи.
Відміна спрощених закупівель.
Договір про закупівлю.
Строки укладання та оприлюднення договорів.
Зміна істотних умов договору про закупівлю.
Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків: зміна ціни 1 раз у 90 календарних днів, винятки, коли може відбуватися, яким чином підтвердити, на якому етапі виконання договору можна змінювати ціну.
Враховуємо зростання цін, зміну курсу валют.
Продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року. Механізм продовження.
Попередня оплата. Можливість внесення змін та коригування умов договору, у т.ч. істотних.
Демпінгові ціни, механізми запобігання.
Практика застосовувати оперативно-господарських санкцій.
Випадки, при яких замовник має право не проводити спрощені закупівлі.
7. Укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи).
Обсяг інформації, яку замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель.
Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.
8. Відповідальність за порушення вимог Закону.
Види порушень.
Розміри штрафних санкцій.

Перелік та тематика семінару-практикуму  коригуватимуться у зв’язку з виходом нових законодавчих актів, роз’яснень тощо.   

Вартість участі у семінарі для одного учасника складає 1800 грн.
Ціна включає:
авторські методичні матеріали  у паперовому та електронному  вигляді,  слайди з прикладами конкретних ситуацій у електронному вигляді,  перерви на каву, обід, канцелярське приладдя.
По закінченню курсу  слухачам надаються іменні сертифікати.

Державні установи мають можливість пройти навчання за гарантійним листом.

Місце та час проведення: м. Київ, вул. Раїси Окіпної, 3.
Початок о 10.00, реєстрація учасників – з 9.30.

Для участі у практикумі необхідно заповнити та відправити заявку.
Необхідні документи та інформація будуть надані після отримання заявки.  
 
  У разі виникнення будь-яких питань: 
  Тел.моб.: 095 690 97 26, 097 338 72 21 viber,  
  E-mail: seminar@pro-tender.com.ua                                 
Дата початку семінару:

21.09.2021

Дата закінчення семінару:

21.09.2021