[для Замовників] [17-19 листопада 2020 року] "Практика здійснення публічних закупівель. Зміни в порядку організації, плануванні та проведенні закупівель.

| активний | Платформа для проведення заходів онлайн - Zoom.
Тел./факс:044 468 32 19, моб.: 095 690 97 26, 097 338 72 21,
е-mail: seminar@pro-tender.com.ua 

                                           Компанія «ПРО-ТЕНДЕР»
                                                        ЗАПРОШУЄ
                                                        замовників
                                           17-19 листопада 2020 року
                                         
пройти семінар-практикум
"Практика здійснення публічних закупівель. Зміни в порядку організації, плануванні та проведенні закупівель"

Програма курсу постійно оновлюється та коригується у зв’язку з виходом нових законодавчих актів, роз’яснень тощо.

Це онлайн-навчання у режимі реального часу, що відбуватиметься на платформі ZOOM. 
Онлайн-навчання передбачає доступ до електронних матеріалів, онлайн-спілкування з лектором, перерви. 

Окрім набору теоретичних знань Ви отримаєте:
- нестандартні рішення типових ситуацій;
- приклади виходу з конфліктних ситуацій та особливості взаємодії замовників та учасників закупівель;
- унікальні методичні матеріали зі зразками документів для проведення та участі у процедурах закупівель.
 
Курс семінару-практикуму розроблений та проводиться відомим консультантом-практиком компанії "Про-Тендер" КОЛІСНИК Т.В. (досвід роботи та викладання у сфері закупівель більше 15 років).
Програма відповідає Наказу Мінекономрозвитку від 02.12.2016 № 2017 «Про примірні навчальні програми з питань організаціїї та здійснення публічних закупівель».

                                          Програма семінару

                                           1-й день
| 9.30-10.00 | Реєстрація учасників.
 | 10.00-11.30 | 1. Сучасний стан нормативно-правового поля здійснення публічних закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі»: - термінологія; - сфера застосування; - межі застосування; - виключення закупівель з-під дії Закону; - особливості здійснення окремих закупівель. 2. Державне регулювання та контроль у сфері закупівель.  Втручання органів, які уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, у проведення  процедур закупівель: - нові функції Уповноваженого органу, повноваження, роз’яснення/консультації; - Орган оскарження: функції, повноваження, роль, статус прийнятих рішень; - функції та повноваження органів Державної казначейської служби України (обслуговуючих банків); - моніторинг публічних закупівель; - громадський контроль щодо публічних закупівель; - використання рішень органу оскарження та висновків щодо моніторингу у закупівельній діяльності.
| 11.30-12.00 | Перерва
| 12.00-13.30 | 3. Організація діяльності тендерного комітету та/або Уповноваженої особи. Склад тендерного комітету, засади діяльності. Випадки, коли замовник не створює тендерний комітет. Рішення про створення тендерного комітету/призначення уповноваженої особи. Положення про тендерний комітет та уповноважену особу. Питання, які розглядаються тендерним комітетом та/або уповноваженою особою (розподіл повноважень членів тендерного комітету, складення протоколу засідання тендерного комітету з поіменним голосуванням, оформлення рішень уповноваженої особи). Звітність роботи тендерного комітету/Уповноваженої особи. Електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис.
| 13.30 | Завершення  занять
                                        2-й день
| 9.30-10.00 | Реєстрація учасників.
| 10.00-11.30 | 1. Порядок визначення предмета закупівлі та порядок оприлюднення інформації в електронній системі закупівель щодо предмета закупівлі. Товари, роботи, послуги.Варіанти відображення інформації про предмет закупівлі в протоколі, тендерній документації, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та в електронній системі закупівель.
2. Порядок та основні умови планування закупівель. Особливості формування річного плану закупівель: порядок та строки оприлюднення. Очікувана вартість предмета закупівлі, необхідність проведення моніторингу цін перед закупівлею. Відшкодування, «новий предмет закупівлі», законні варіанти уникнення проведення відповідних процедур закупівель. Можливості ділення та об’єднання предмету закупівлі: порушення або правомірне рішення. Чинники, що впливають на вибір процедури або виду закупівлі.
| 11.30-12.00 | Перерва
| 12.00-13.30 | 3. Спрощені закупівлі. Порядок проведення. Доцільність розроблення/затвердження порядку спрощених закупівель замовником. Особливості розгляду пропозицій, поданих на участь у спрощених закупівлях. Відхилення пропозицій. Право замовника розглядати дозавантажені учасником документи. Відміна спрощених закупівель. Строки укладання договору. Поширення дії положень/вимог Закону на умови договору,укладеного у результатами спрощеної закупівлі. Випадки, при яких замовник має право не проводити спрощені закупівлі.
4. Укладення «прямого» договору (звіт про договір, укладений без використання електронної системи). Обсяг інформації, яку замовник повинен оприлюднити в електронній системі закупівель. Строк оприлюднення, наслідки порушення строку та відповідальність.
5.Відкриті торги. Покроковий алгоритм проведення процедури відкритих торгів – від прийняття рішення до укладення договору про закупівлю.закупівлю.
 6.Розгляд поданих тендерних пропозицій. Виправлення недоліків тендерної пропозиції: можливість врахування «дозавантажених»/виправлених документів/інформації при розгляді тендерних пропозицій. Перерахунок ціни після аукціону: правильно встановлюємо вимоги, наслідки у разі відхилення тендерної пропозиції. Нові підстави відхилення тендерних пропозицій.
 7.Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Необхідність інформування учасників про результати проведення процедури закупівлі. Відміна торгів автоматично електронною системою закупівель.
| 13.30  | Завершення  занять
                                               3-й день
| 9-30-10-00 | Реєстрація учасників.
| 10.00-11.30 | 1. Тендерна документація. Кваліфікаційні критерії відбору учасників. Встановлюємо та перевіряємо: працівники, матеріально-технічна база, досвід виконання аналогічних договорів, фінансова спроможність. Технічна специфікація, особливості складання. Врахування практики органу оскарження. Забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення виконання договору про закупівлю. Оптимальний вибір способу і розміру забезпечень. Критерії оцінки: ціна чи приведена ціна. Внесення змін до тендерної корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, антикорупційна програма учасника, уповноважена особа з антикорупційної програми, робота з відкритими реєстрами. Спосіб документального підтвердження документації. Порядок надання роз’яснень. Реалізація положень статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили відсутності обставин для відмови для учасника/переможця. Позиція органу оскарження. Використання даних відкритих баз/реєстрів та інформації, оприлюдненої згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації» при проведенні процедур закупівель.
| 11.30-12.00 | Перерва
| 12.00-13.30 | 2. Переговорна процедура закупівлі. Підстави для застосування, порядок проведення. Обґрунтування підстав для застосування процедури закупівлі.
3. Конкурентний діалог. Умови застосування торгів з обмеженою участю.Рамкові угоди.
4. Договір про закупівлю. Строки укладання та оприлюднення договорів. Зміна істотних умов договору про закупівлю. Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків: зміна ціни 1 раз у 90 календарних днів, винятки, коли може відбуватися, яким чином підтвердити, на якому етапі виконання договору можна змінювати ціну. Враховуємо зростання цін, зміну курсу валют. Продовження дії договору на 20 відсотків на початку наступного року. Механізм продовження. Попередня оплата. Можливість внесення змін та коригування умов договору, у т.ч. істотних. Демпінгові ціни, механізми запобігання. Практика застосовувати оперативно-господарських санкцій.
5. Відповідальність за порушення в  имог Закону. Види порушень. Розміри штрафних санкцій.
| 13.30 | Завершення  занять                                         

Перелік та тематика семінару-практикуму  коригуватимуться у зв’язку з виходом нових законодавчих актів, роз’яснень тощо.
     

Вартість участі у семінарі-практикумі для одного учасника складає 2700,00 грн.  Ціна включає:  методичні матеріали у паперовому та електронному  вигляді.

По закінченню курсу підвищення кваліфікації слухачам надаються іменні сертифікати.

Місце проведення:  платформа для проведення заходів онлайн - Zoom.
 
Для участі у семінарі необхідно  заповнити та відправити заявку.
Необхідні документи та інформація будуть надані після отримання заявки.
При необхідності будуть надані всі інструкції по роботі з платформою Zoom  та проведена пробна індивідуальна відеоконференція

Тел./факс: (044) 468-32-19
Моб.: 095 690 97 26, 097 338 72 21, 
E-mail: seminar@pro-tender.com.ua
Дата початку семінару:

17.11.2020

Дата закінчення семінару:

19.11.2020